Min ærlige mening om Saiot er, at han hverken er dum eller ude på at genere folk her på sitet, på et personligt plan i hvert fald.
Knægten er udmærket klar over stemningen pga. mængden af wajn han må tage imod pga. tilstanden beskrevet i #5 (og det er satme en meget god beskrivelse, hvis jeg tænker tilbage).
Jo mere der wajnes, jo mindre føler man sig velkommen, men så snart wajnen bliver til en vane, som jeg ofte har 'observeret' den gør, så er det folk begår 'håneklaner' etc. - og som jeg siger, er manden jo ikke dum - desværre - for så kunne vi EKSTRA HÅNLIGT grine ad ham og skylle det ned med pizza og cola. Hvis han så ikke reagerede på det, ville 'håneklanen' sikkert hurtigt dø hen, men de kan satme være sejlivede sådan en samling kakkerlakker.
Hermed er så hans intelligens mht. det sociale bevist, og hans intelligens mht. hardware plejer at være helt på niveau med gennemsnittet herinde, selvom jeg synes han til tider har kastet sig ud i nogle 'snævert' formulerede argumentationer, som han sprogligt set har lidt besvær med at få redegjort for. Men det er vel knap så svært at forestille sig, at han sikkert ikke scorede 12 eller 13 i dansk i folkeskolen.
Til det er der så at sige, at det er en dyd at være i stand til at færdiggøre medmenneskers sætninger - det udviser både respekt og hjælper på sigt også vedkommende med at få sig ordentligt formuleret. Jeg kan da huske at min dansk-lærer til tider var ret god til det - præcis som det er hans opgave til en eksamen, men nu er han jo også faglært.
... at hele mystikken eller frustrationen, for Saiot's vedkommende, har udviklet sig til en slags frustreret tilbageholdenhed, en paranoia, en kortere og kortere lunte, er vel knap så underligt, eftersom han til tider er meget tydelig mht. hans tilstand, men der er jo sjældent nogen der gider at sætte sig ind i hans situation, eller forsåvidt en hvilken som helst person herinde, som har et problem af den ene eller den anden art, som belaster forummet herinde dermed.
MEN i det mindste er han ikke typen der sidder og skammer sig over sig selv i forummet, og heller ikke typen der konstant undskylder og forklarer hvorfor tingene er som de er, og det er sku forståeligt nok. Så længe der ikke er nogen støtter én herinde, er han jo mere eller mindre overladt til sig selv, og det er vel nok de færreste der i sådan en situation lægger sig på knæ og siger undskyld. Det kaldes politisk/social bevidsthed. Mange i samme situation begår håneklaner etc. - og her tænker jeg både indvandrerbander, HA og visse politiske partier (ups).
Det gør han sku ikke, men han bliver sku vred når noget går ham på :)
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af gabbadoo d. 18-09-2009 21:01:47.