Elitebruger
Tilføjet:
24-09-2009 20:38:02
Svar/Indlæg:
2333/391
Hey,
Jeg har lige modtaget mit Roccat Valo.
Jeg havde store problemer med at installere det på Windows 7 RC, jeg fandt ud af at man skulle ind på C:\Program Files (x86)\ROCCAT\Valo Keyboard\64bit og køre filem DPinst.exe
Så lader det til at driveren bliver installeret :)
Jeg havde problemer med at Windows KEYS tasten ikke virkede, og det samme med caps lock og tab :(
Jeg prøvede så at reset til fabrik indstillinger, og derefter virkede alle taster :)
Jeg har sat den til at vise Dato og tid, samt CPU load i LCD display, og det virker ok med dato og tiden, men CPU load står og viser 40% hele tiden, og nogen gange kommer der nogle underlige tegn i LCD displayet :(
Jeg har for sjovt prøvet med RAM Load, og det er samme problem den viser hele tiden 15%.
Det har jeg ikke fundet nogen løsning på, så hvis nogen herinde har en løsning sig fyre løs :)
Kunne være cool hvis man kunne få winamp til at vise hvilket nummer man lytter til i det lille LCD display, men det tror jeg ikke man kan på nuværende tidspunkt...
Jeg har desværre også det problem at der kommer en pive lyd når jeg tænder for backlight, men det er en kendt fejl, og der kommer vist ik nogen løsning på dette problem...
Kan ikke svar på endnu om det kommer til at irritere mig endnu, for synes ikke det er så slemt, at man ikke kan lære at leve med det, kan også være at det er mere slemt hos andre ?