Hvis i sammenligner Alienware M15x med Znote X15a, vil i se at de får nogenlunde samme pris +/- 300 kr. ved samme hardware specs (den danske dell side - vælg samme hardware som Zepto's standard konfiguration). Jeg vil derfor helt klart hive fat i en Alienware da jeg er så træt af Zepto med deres bugged bios og generelt dårlige interne design. Det kan godt være jeg bare har set mig "ondt" på dem som folk tilsyneladende mener om os der ikke kan li' Zepto, men jeg har oplevet alt for mange fejl med de gamle (6224W, 6625WD) SAMT de lidt nyere såsom Nox. Jeg har også anbefalet Dell XPS til folk, som i stedet snuppede Zepto maskiner fordi de var en anelse billigere. De fortrød dog købet indenfor de 14 dage og snuppede derefter XPS fra Dell.
Jeg vil ikke påstå her og nu at de nye i7 setups fra Zepto er bugged, men jeg synes bare ikke Zepto har forbedret sig som mange herinde mener. Det kan godt være de har fået lidt kapital igen, men der skal godt nok ske nogle drastiske ændringer før jeg evt. prøver en Zepto igen.
Dem der har været heldige med Zepto kan jo bare fortsætte med at købe hos dem, men jeg kan ikke anbefale ustabile maskiner til folk selvom man ligesom i et lotteri måske får den store gevinst.
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Zorba d. 25-09-2009 20:53:07.