#8 Jeg vil ikke udtalle mig om hvor vidt at Forza 3 er bedre en Grand Turismo 5 eller ej. Efter som jeg endnu ikke har prøvet nogen af spillene,,,
Jeg kan kun sige at for mig har Grand Turismo spillene altid stået som det apselut bedste bil spil som jeg har prøvet. Og en ægte fan af et spil venter også på det, uanset hvor lang tid det tager før det kommer (hellerer vente på noget rigtig godt, end at få noget lort noget før). Det tog 4 år før Grand Turismo 4 kom på gaden, men det var apselut vente tiden værd. Aldrig har jeg brugt så meget tid på et spil, som jeg har gjordt med Grand Turismo 4.
Ang. hvilke konsoller der owner hvem kan jeg heller ikke rigtig udtale mig om, fordi jeg har aldrig prøvet hværken Xbox 360 eller Nitendo Wii. Jeg kan kun sige at jeg er hammer glad for min PS3 og tros den er den dyreste af konsollerne synes jeg stadig at den er alle pengene værd. Også har den så mange herlige og brug bare funktioner. Næ behold du bare din Xbox 360, så beholder jeg sku min alt for nice PS3 og Grand Turismo 5 når det kommer 😛
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af SkylineGTR d. 26-09-2009 23:39:24.