YES siger jeg bare. ❤ ❤ Jeg har været væk hele dagen idag da jeg skulle besøge mine forældre. Da jeg så kom hjem og skulle tænde for min computer for at sidde og surfe resten af aften, fandt jeg ud af at min internetudbyder som er DanskKabelTV har opgraderet min forbindelse fra en 12/2 Mbit til 30/4 Mbit.
Er du sindsyg det går hurtigt nu hvor jeg skal loade en side. 😲 😲
Jeg kunne heller ikke forstå hvorfor min hastighed var så høj, men da jeg så så de nye hastigheder som skulle gælde fra !. oktober hvad jeg lige ved at falde ned at stolen på grund af overraskelsen. 😛
Jeg kommer stadig til at betale 399 kr. pr måned for den nye hastighed. ❤
ja ja, så er der jo dem der sidder på en 7.2Mbit trådløs sjover fra telia... som mere eller mindre kører så langsomt at jeg nogen dage bliver i tvivl om hvorvidt jeg er kommet til at sætte mit gamle 56k modem til igen :no:
og det på trods af jeg bor lige midt i en "fuld signal" zone 😴
Tja jeg kunne nok nøjes med en meget mindre forbindelse, men så alligevel kan jeg ikke få nok at højere hastigheder. Min opgradering skulle først havet slået igennem 1. oktober og ikke nu, men hvad fanden et par dage fra elæler til gør ikke noget.
Det er mere end en fordobling af min forbindelse. 😛
sidder med en 20/4 mbit fra yousee og den er helt fin til mit forbrug. tror ikke jeg ønsker at opgradere når det bliver muligt, vil hellere sparer lidt og købe noget mere nyt hardware i stedet for 😲
ka ikke få fiber her i nu, og fullrate/alle ander der ikke tager over priser, ka max gi 2mbit/512kbit undtagen TDC, som ka gi noget mere, men som også tager sig ekstremt højt betalt for det.
Har en 20/2 forbindelse fra yousee til 299 om månedet.. Og en gratis 60/60 forbindelse men man må ik hente filer over 10mb mellem 10-22. Så måtte sgu lige ha en anden forbindelse. 😛