Pålidelig ekstern harddisk

Diverse d.  27. september. 2009, skrevet af TTang
Vist: 640 gange.

TTang

Overclocker
Tilføjet:
27-09-2009 21:00:35
Svar/Indlæg:
150/46
Hey

Jeg er på udkig efter en ekstern harddisk og har søgt lidt rundt på nettet uden at blive særligt meget klogere på det rigtige valg for mig. Der er ikke lige så gode guides og sammenligninger af eksterne harddiske som f.eks. CPUs, ram og grafikkort; men det største problem er at mit primære behov, pålidelighed, sjældent omtales hvorfor jeg henvender mig til jer.

Jeg er på udkig efter en ekstern harddisk til simpel backup ved copy paste så fancy software er ikke nødvendig. Først og fremmest er det vigtigt at harddisken er pålidelig og driftsikker så man ikke lige pludselig står uden backup når man skal bruge den. Harddisken skal minimum have 250 GB, prisen er mindre vigtig. Nogle forslag?

På forhånd tak
Boss302

Superbruger
Tilføjet:
27-09-2009 23:10:48
Svar/Indlæg:
821/138
Jeg har denne her http://www.edbpriser.dk/Produc... den køre sammen med min nas som køre hver dag, og har ingen problemer her 🙂 samt lækker design 😀

TTang

Overclocker
Tilføjet:
29-09-2009 20:12:36
Svar/Indlæg:
150/46
Kan godt være det bliver den, det er en af de kandidater jeg også selv fandt frem til, bare i home edition udgaven. Andre der kender pålidelige eksterne harddiske?