-> #9
Sådan, helt seriøst, så kan jeg godt se det lidt fra begge sider.
Manden er, ja mildest talt, ekstrem. De fleste jyder stejler jo bare ved tanken om Nik og Jay, så selvfølgelig vil en mand som Sidney Lees blotte eksistens være en opgave for deres hjerneceller.
Personligt, så kan jeg heller ikke rigtigt se det fede i ham, eller Paris Hilton, for den sags skyld. Men uanset hvad, så har de opnået det de fleste af os aldrig ville kunne.
En mand som Sidney Lee og kvinde som Paris Hilton har jo reelt ikke andet end deres navn. Så derfor laver de det om til et brand, som de fleste enten elsker eller hader. Men, uanset hvordan man vender og drejer den, så har de fleste en holdning til ham (og hende).
Selv hvis manden er 90 % sig selv og 10 % show når han er på, eller 100 % sig selv, så lægger man mærke til ham. Og har man ikke andet at støtte sig til, end sit navn, så får man det bedste ud af det.
Et eller andet sted, meget modigt og køligt gjort. Med fare for nedfald, så tror jeg ikke at Sidney Lee er en vi glemmer lige foreløbig. Nik og Jay blev også dømt til at være "døgnfluer", men de har tjent de penge de skulle og storsmiler sikkert hele vejen ned til banken.
En mand som Sidney Lee har sgu langt mere personlighed i sine bandanaer og selvbruner, end en tøs som Jackie Navvaro. Om så han er konge til wrestling eller ej, så er han på vej til at opnå det han gerne vil.