Elitebruger
Tilføjet:
28-09-2009 20:09:11
Svar/Indlæg:
6293/359
jeg har netop snakket med yousee support.
sagen er den, at vi har en box med harddisk og mellempakken med 4 favoritkanaler...
når vi nu køber nyt TV engang i november ca. så kunne det være rart at få yousee's prisbelønnede TV-Guide med over i TVet, så man slipper for HD-boxen og flere fjernbetjeninger.
De anbefalede i denne sammenhæng et Samsung TV, da man så kan nøjes med én fjernbetjening. Omvendt, vælger jeg et SONY TV, så skulle yousee's tv-guide være indbygget i det...
er der nogen derude som er kloge på området og kan anbefale et par specifikke TV'er i 5-10.000,- kr. klassen, som kan ovennævnte... evt. begge dele kunne være nice, men så ER det Samsung vi er ude i eller?
Plasma er også at foretrække til streaming modsat TV-out - da det giver det bedste billede. Eller det er måske et fedt efterhånden? det samme med mørkere rum, hvor plasma (i gl. dage?) er bedst.
Vi kunne bruge tråden til en update - jeg har læst en masse på flatpanels, men synes efterhånden at det er lidt forældet meget af det der står, da der hele tiden kommer nye TVs som reklamerer med at de har det bedste fra LCD og Plasma
/hygge 😎
Tråden blev redigeret 2 gange, sidst af Mathis77 d. 28-09-2009 20:10:31.