#5 Ja, ellers ville jeg vel ikke skrive ovenstående?
De har haft min Nexus inde for 4. gang i juli/august måned(denne gang hos infocare), og efter tre uger har de repareret den, selvom jeg havde bedt om at få hævet købet eller få den ombyttet (Jeg har endda snakket med Zepto og InfoCare løbende, hvor de har fortalt mig at den bliver ombyttet!). De tilbyder mig så at jeg kan få en anden istedet, fordi Nexus'en har været i stykker så mange gange. Jeg skal bare betale 2.000 oveni, og jeg siger ja tak, da jeg ikke kender modellen jeg får. Da den kommer med posten, viser det sig at den er tung, grim, den larmer, dens psu er på størrelse med en mursten, og den er generelt ringere end Nexus'en (Znote 7000). Jeg sender den retur (fortrydelsesret), fordi jeg ikke er villig til at betale de 2.000 ekstra for dens ringe specifikationer. Zepto vil så istedet ophæve handlen. De vil dog kun udbetale ca. halvdelen af, hvad min Nexus oprindeligt har kostet. Efter at have diskuteret længe med Zeptos RMA afdeling, ender det med jeg sender en klage til forbrugernævnet. Efter Zepto hører jeg har sendt denne klage, får jeg pludselig mine penge??!
Så ja, Pizzadude, jeg har stiftet bekendtskab med deres kundeservice indenfor de sidste to måneder. Og også i de 4 måneder der går forud for dem!