Elitebruger
Tilføjet:
29-09-2009 16:51:17
Svar/Indlæg:
23132/740
Hey all
Jeg tænkte, hvis nu man skulle ud og investere i to af de ovenstående. Hvilke titler ville I så anbefale?
Nintendo Wii er mest for sjov og ikke reelt gameplay. Nok snarere til tidsfordriv når vennerne kigger forbi og vi bliver trætte af Guitar Hero. Og så selvfølgelig lege lidt med head-tracking.
Star Wars, the Force Unleashed er jo oplagt til Wii'en 🙂
Playstation 3 (slim?), skulle i så fald primært være for at få en Blu-ray afspiller. Derudover, så synes jeg at Killzone 2 og Motorstorm ser råfede ud.
Nu er der jo noget med, at en af PS3'erne kan afvikle PS2 spil også. Såfremt man skulle få fingrene i en sådanne, vil der så være andre ulemper ved den? Eksempelvis støj, dårlig understøttelse af Blu-ray eller andre dumme fejl?
Xbox 360, er reelt set ikke noget jeg har kigget så meget efter. Der er dog spillet Scene-It (prøvede det hjemme hos Tom81), som jeg syntes var vildt sjovt. Jeg kunne dog godt savne lidt mere variation og mulighed for opdateringer med andre spørgsmål. Derudover? Så var det vel blot en Xbox 360 variant af "Buzz".
Udvalget af og prisen på spil til PS3'eren, synes jeg virker attraktivt. Jeg er ved at være træt af installationer, kopisikring pis og lort. Vil bare gerne kunne trykke tænd, spille i 5, 10 eller 60 minutter og slukke igen.
Jeg har en receiver, hvor jeg kan koble lyden til og et fjernsyn der har rigeligt med indgange. Så derfor tænkte jeg lidt på at købe både en Wii og en PS3. Wii'en, mest for sjov og leg. Både på den ene og den anden måde. Mens PS3'eren skulle fungere som primær spillemaskine.
Råd og forslag modtages gerne, til eventuelle titler 🙂
Jeg kan nævne, så folk har noget at gå ud fra, at mine yndlingspil - indtil videre - er:
1: Mafia
2: Need for Speed II
3: Star Wars Jedi Knight - Jedi Academy
4: GTA3
5: Call of Duty 4 - Modern Warfare
Det er nok ret meget i den rækkefølge. Selvfølgelig kommer der andre titler længere nede, såsom 'Half Life' og den slags. Men det er ikke just "moderne" titler, jeg lige kan bruge til at understrege min spilsmag med. Men Mafia og Need for Speed II, er klart dem jeg finder frem fra hylden oftest... selv den dag i dag 🙂
Tråden blev redigeret 1 gang, sidst af NoNig d. 29-09-2009 16:52:47.