Som i kan se er der 3x PCI-E 2.0 x16 slots, en blå(til højre), en hvid(i midten) og en sort i bunden(til venstre). PT kører jeg med SLI og bruger "den blå" og "den hvide", men er der nogen forskel hvis jeg f.eks vil køre med "den blå" og "den sorte" i SLI? Grunden til jeg spørger er fordi jeg kan huske på mit gamle striker extreme var der også 3x pci-e x16 slots, og hvis jeg brugte den i midten + den i bunden kørte jeg "kun" med 2x pci-e x8
mvh Elitesoldaten
Tråden blev redigeret 1 gang, sidst af Elitesoldaten d. 29-09-2009 22:33:10.
EDIT: #4 Det betyder jo at den ene slot kører x8 så? Og hvis jeg har forstået rigtigt så kan man ikke køre x16 og x8 i SLI så kører de begge x8, det vil det altså sige? At hvis jeg sætter den ene i sort den anden i blå så kører de x8? 😕
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Elitesoldaten d. 29-09-2009 22:50:24.
#8 På youtube ser man da at overclocking af kortet giver 5-6 frames mere i spil som crysis og company of hereoes. Videoen er lavet af Tigertv så tror den er til at stole på. Men nu har jeg fået svar på mit spørgsmål, tak til jer alle sammen for respons.
#15 Ja så nu håber jeg bare at jeg kan få plads til begge køleblokke samt fittings og slanger imellem dem som de står nu og ikke skal flytte den ene til den sorte PCI-E slot. Det er da underligt at de ingen teknologi har fundet på endnu, så kortene kører x16 lige meget hvilke slots de er i (bare det er 2 og ikke 3 grafikkorts der sidder i).
I BIOS kan man vælge om den Hvide "PCI-E 2" skal køre 16x eller 8x og jeg ville nok benytte 16x, så er der fuld skrue på den Blå og den Hvide, så enkelt er det!
#17 det er bare gerne den blå og den sorte der skulle køre med 16x, men jeg tror jeg har fundet en løsning på mit problem nu, og det er at bruge en "TFC sli connector" imellem dem, så tror jeg ikke det gør noget at afstanden er så lille.