Jeg skal bruge lang tid hjemme grundet hjerteoperation. så får en del tid til at game og se gode film hjemme. Desværre er kæreste og hendes datter jo også i huset, så få nok ikke lov til at bruge min anlæg for fuld skrald. 😩
Nu er jeg så på jagt efter nogle høretelefoner som kan bruge til min xbox og film. Det er de 2 hovedformål. spil før film Det må være nogle som er behaglige at have på i længere tid(3-4 timer) de skal være lukket da de ikke skal forstyrre omgivelserne(uden at være fanatisk) pris leje max 3000 tror jeg pt.
Jeg har være selv været inde i hifiklubben og kigge på deres denon høretelefoner og de har en forstærker til høretelefoner. er der nogle som kan give deres mening med omkring dette.
Jeg har håber en masse vil give mig gode råd så jeg kan komme i gang med at tæske xbox når jeg er sygemeldt men godt kan spille de næste mange måneder.
😛
Tråden blev redigeret 2 gange, sidst af john_doe_dk d. 03-10-2009 09:31:25.
#2 vil godt have link for kan kun se dem hvor jeg spare sølle 300 kr og så har jeg ikke tjekket om jeg skal betale moms.
I må gerne smide link med når giver god tips.
den fra denon var også dem jeg har nydt i butikken. men har læst på nettet at hifi-klubben ikke er det bedste. så ville høre folk om deres mening. det bliver jo nogle som skal holde i mange år.