Lige pludselig da jeg sad og kørte wprime kunne jeg høre to rimelig store brag, som viste sig at være min fine monterings plade som var knækket grundet kulden ☹
Der er selvfølgelig plads til forbedringer men jeg har lidt problemer med at komme højere op end de 4,9 ghz stabilt til wprime men jeg arbejder på det.
Flere billeder og resultater vil komme og senere måske en lille video som jeg skal have bikset sammen
fedt Rasmus...svejsehuset rocks 🤣 ej, de er rigtig flinke derinde, og man får altid lidt ekstra, hvis man køber "uden kvittering" og smide pengene i deres kaffe / kage dåse 🤣
brugder du acetone eller andet alkohol ? Husk at isolere monteringen, hvis den er af plast 🙂
Good luck 🙂
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af SIOUX d. 03-10-2009 13:50:59.
16# det skal du klart gøre. SÅ meget skal du aldrig give for den mængde tøris..det er jo helt hen i vejret. men gå om bagved, og snak med arbejderne, og ikke "kontornuserne".
Det kan være de er blevet busted i at smide i kaffekassen, eller de har måske bare solgt så meget tøris at de kan se en foretning i det pludselig. men grotesk, det er det sgu :no:
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af SIOUX d. 03-10-2009 14:52:49.
Nå så løb jeg tør for dice sad oppe til kl 01:00 og prøvede frem og tilbage med forskellige settings og jeg har nu fundet ud af jeg skal have fundet mig en bedre cpu og nogle andre ram..