Så fik vi monteret ASUS TRITON 81'eren... Det var godt nok et nasty arbejde at få den på, der ku de altså godt ha lavet "monterings-beslagene" bedre til AMD CPU'erne... Der blev godt nok sagt "GODDAMMIT" mange gange, endte med til sidst at fjerne blæserne på den, og så klistre beslaget fast under køleribberne, for at ku se noget, og have styr på den.
Lær lige lidt af det ASUS 😛
Men om ikke andet, så blev den monteret, og mit sidepanel kan lige nøjagtigt være der nu, ca. 0 MM mellemrum mellen sidepanel's blæser, og køler 😀
Nu er mine resultater med ASUS TRITON 81 således:
Med sidepanel's blæser til at suge luft ud af kabinettet:
Core #0 = 42-43 grader
Core #1 = 44-47 grader
Så ikke den store forskel fra scythe ninja 2'en, men dog lidt køligere. Og uden sidepanel's blæseren til at køre var kølingen faktisk det samme mellem de 2.
Men hvordan det så bliver til sommer, når der er over 30 grader herhjemme... Det må tiden så vise.
BTW:
Soklen på køleren dækker da godt nok ikke CPU'en særlig godt på den der TRITON 81 må jeg sige... Men okay ser da ud til at det virker, men om den ville ku du stadigvæk hvis jeg OC CPU, det er Uerfarne jeg ret usikker på... Men hvad ved jeg nu også om det, nada!
Svaret blev redigeret 4 gange, sidst af Escycos d. 03-10-2009 19:26:00.