Hej med jer. Jeg skal ud og købe ny laptop. Og jeg vil gerne have den bedste til prisen. Jeg søger en laptop med en god skærm (farve rigtig) Og så skal den have CF og P2 kort læser. Prisen må være ca. 10-12.000 kr. Gerne mindre hvis det er til at få noget godt.
Kom meget gerne med noget input...
Hvis i ikke har så meget input kan i så ikke komme med input til hvad mærke der er rigtig godt for tiden. Men glem alt om ACER been ther do that and not 2. time.
"Hej, jeg vil gerne have den bedste sko på markedet lige nu. Den må maks. koste kr. 500,-"
Kan du se hvordan ovenstående ikke rigtigt harmonerer?
Hvem laver den bedste laptop, lige nu? Svar: Det kommer jo an på design, spec, funktionalitet, vægt osv.
Jeg søger en laptop med god skærm og korrekt farvegengivelse. Svar: Lenovo W-serien.
CF og P2 - Gå efter en PCMCIA-kortlæser. Løsningen er mindst lige så god.
Hvis du skal have en laptop der kan tage P2-kort, må jeg jo næsten gå ud fra, at du skal bruge den til noget videoredigering af en art eller semi-prof foto, right?
Til kr. 10.000,- får du ikke det vilde, men kig evt. efter en brugt Lenovo. De har en klasse-skærm, og selvfølgelig skal du gå efter: Masser af RAM Godt med lagerplads (også gerne en hurtig disk) Middelgod CPU og platform (gerne Penryn el. nyere) FireGL eller Quadro grafikløsning.
Om du kan finde ovenstående til kr. 10.000,- fra ny, tillader jeg mig at tvivle på. Men kig evt. efter en brugt model, så går du ikke helt galt i byen 🙂