Problem med cod4 på win7

Software d.  05. oktober. 2009, skrevet af sonsora
Vist: 562 gange.

sonsora
 
Overclocker
Tilføjet:
05-10-2009 20:16:23
Svar/Indlæg:
188/41
Hej drenge.

Fik lige installeret win 7 ultimate x64 på min pc i går, men blev noget overrasket og irriteret over at mit cod4 ikke virker rigtigt

Dvs. når jeg går ind i spillet, refresher min serverliste komme alle servers SOM REGEL frem, med god ping, men refresher jeg en gang til, eller ændrer et filter kommer der 5-50 servere i det hele, og alle med en ping på 8000+

jeg har opdateret Punkbuster, geninstalleret og repatchet.
har derudover prøvet at slå mit antivirus program fra (Kaspersky IS 2010)

Er løbet lidt før for idéer.

Skal desuden lige siges at det kørte perfekt før win7.
Sidder på en 20/1 mbit linje, og der er ikke andre ting som kører på internettet i baggrunden.
sonsora
 
Overclocker
Tilføjet:
05-10-2009 20:21:35
Svar/Indlæg:
188/41
Har desuden lige fundet ud af at når jeg refresher serverlisten ryger internettet, dvs. Ventrilo samt xfire begge mister forbindelsen.


Funcky
 
Elitebruger
Tilføjet:
05-10-2009 20:50:25
Svar/Indlæg:
645/33
Punkbuster understøtter ikke w7, så du kan ikke spille online COD4 med win7 :no:
vent til win 7 bliver udgivet...


sonsora
 
Overclocker
Tilføjet:
05-10-2009 21:23:15
Svar/Indlæg:
188/41
Okay, men er det også derfor at mit internet så ryger når jeg refresher serverliste..


Selas
 
Elitebruger
Tilføjet:
05-10-2009 21:54:47
Svar/Indlæg:
2845/91
Det med at internettet ryger kan have noget at gøre med din router der ikke kan klare så mange connections på en gang, har selv været ude for det samme og har mødt andre med steam og cybercitys skod routere.


sonsora
 
Overclocker
Tilføjet:
05-10-2009 22:01:42
Svar/Indlæg:
188/41
jamen som jeg siger så har det virket upåklageligt, jeg er tidligere professionel CoD4 spiller, og der har det kært upåklageligt, og nu sker det her så... meget mystisk..


Nkaj
 
Overclocker
Tilføjet:
05-10-2009 22:34:53
Svar/Indlæg:
857/180
Det som #2 skriver passer ikke. Jeg har Win 7 og spiller COD 4 uden problemer, så jeg ved ikke lige hvad der er går galt for dig.


Miccim
 
Elitebruger
Tilføjet:
05-10-2009 23:12:37
Svar/Indlæg:
3233/128
#2 Du aner ikke hvad du taler om. COD 4 virker upåklageligt i win 7 også med punkbuster... 😉

Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Miccim d. 06-10-2009 11:13:10.


puma99dk|
 
Elitebruger
Tilføjet:
06-10-2009 15:09:21
Svar/Indlæg:
501/10
Det er PunkBuster og Windows 7 som ik rigtig kan sammen, men du kan få det til at virke har faktisk lavet en lille guide på tweak om det, men det er kun en midlertidig løsning på det her problem, det er faktisk nemt.

det er fordi du kun ka se PnkBstraA køre i Services fanen når du har Joblisten fremme som her:




du ska os bruge PnkBstraB men du ka ik bare alså starte den hvis du ved hvor den ligger, så download pbsvc.exe på 775kb så ka du "Test Services" el. "Install/Re-Install PunkBuster Services" uanset hvilken du vælger så forsvinder den af en el. mærkelig grund efter noget tid men ik når du gamer, det har jeg ik levet den gør, når jeg gamer Call Of Duty: World At War.

men når du har kørt pbsvc.exe så kommer PnkBstrB i Services fanen når du har Joblisten fremme som her:




så højreklikker man på den og trykker "Start Service" og så ka du gå ind og gamle Multiplayer til de spil som ska bruge PunkBuster for at køre så dropper ens ping fra 999 til normal plus man blir ik kicked :)


har fået afvide hvis du går ind i Start --> Computer --> Højre klikker "Manage" / "
Administrer" --> "Services and Applications" / "Tjenester og Programmer" --> "Services" så finder PnkBstrB




lige billeder ovenover og så double klikker på det så "PnkBstrB Properties (Local Computer)" / "PnkBstrB Egenskaber (Lokal Computer)" kommer frem så tryk på fanbladet "Log On" / "Log På" og sæt flueben i "Allow service to interact with desktop" / "Tillad tjeneste at interagere med skrivebord" som vist her:




og så tryk "Apply" / "Anvend" og så "Ok" så luk vinduet så skulle man ik har det problem mere, men jeg synes stadig at min PnkBstrB forsviner efter noget tid når jeg ik har brugt spillet så jeg køre bare "Test Services" i pbsvc.exe så starter den og så testen er færdig lukket jeg bare pbsvc.exe ned igen så ka jeg fint game.




pbsvc.exe ka hentes her fra Evenbalance.com:

http://www.evenbalance.com/dow...


Svaret blev redigeret 2 gange, sidst af puma99dk| d. 06-10-2009 15:10:22.


Funcky
 
Elitebruger
Tilføjet:
06-10-2009 15:28:50
Svar/Indlæg:
645/33
Jamen det lyder da lækkert! havde bare opgivet det for flere måneder siden at få det til at spille sammen! Tak for det.