Ja det setup skal jeg til at testet her om ikke så lang tid :)
Puha knap 5000 kr i SSD, plus en Highpoint 3510 Raid controller, det synes jeg er mange penge :)
Men efter at have set hvad 2 x OCZ Summit kan opnå i hastighed, så skal jeg simpelthen se hvad 4 stk kan opnå :)
Og det bliver så også mit hverdags setup, sweeeet 😀
Jeg køre som sagt lige pt. med 2 x OCZ Summit i Raid 0, og jeg fik så installeret Fallout 3 igår (super fedt spil btw.) men jeg siger jer, load hastigheden er jo helt fantastisk, der er nærmest ingen vente tid overhovedet, det er virkelig lækkert :)
Jeg skal nok poste mit resultat med 4 x OCZ Summit herinde, og hold da kæft hvor jeg glæder mig hehe :)
Resultat med 2 x OCZ Summit 60GB i Raid 0:
Resultat med 4 x OCZ Summit 60GB i Raid 0:
Tråden blev redigeret 3 gange, sidst af bodyman d. 08-10-2009 22:45:29.
Hvis man skal op og have den lækre hastighed ,. Hvad er så den billigste vej.? Jeg så at ocz havde nogle 30gb til under 1000kr, hvad med 2 af dem på onboard controller.?
Hvis du har et bundkort med ich10r controller, kan controlleren levere ca. 650 MB/s. Dvs. at du kan sæte 3 x Vertex diske i raid 0 og få god ydelse for pengene. (omkring kr. 2900,-)
#8 Prisen er incl moms :) og jeg vælger altid levering med DHL Express, det koster cirka 20 pund, men hvis man så bestiller om formiddagen, og varen er på lager, så er det typisk hos en dagen efter :)