Hmm.. Om der er noget om snakken, må tiden vise. På den ene side skal man jo ikke bare tro en enkelt der øffer op, på den anden har der unægtelig været en del ged i nogle af Nvidias produkter, størrelsen på deres nuværende core er stor og må derfor være dyr at producere, og de dersens underlige navneændringer på dele af line uppen, kunne da pege i retning af en vis form for panik. Hvis ikke panik, så ganske almindelig idiot 😛
Det ville glæde mig, meget, hvis Nvidia fik en ordentlig røvtur, ovenpå de forskellige hovsaer de har præsteret over de senere år. Men der ud over: Lad dem for guds skyld overleve, og være lige så stærke på grafikkortmarkedet, som de for det meste har været.
Skal jeg udnævne mig selv til fanboy, må det være i retning ATI. Men ikke mere end, at jeg da eksempelvis ikke ville købe deres 4870/90, pga et imo skyhøjt idleforbrug. Havde jeg haft behov for opgradering af grafikmusklerne mens de var aktuelle, havde jeg købt Nvidia. Men uanset hvad: Vi har alle brug for at begge selskaber lever og har det godt.
Kom igen Nvidia.