Jeg har ikke tid til at lave alle de bench. Jeg har faktisk et liv 😳 😉 Så hvis alle skal være med tror jeg du skal skære lidt ned . Faktisk gider jeg ikke lave mere end et par stykker. 😎
Ikke hvis du seriøst vil køre alle de bench bare for sjov. Jeg kan forstå idèen med at se hvem der har den "største"..... 😛 Men man behøver ikke 25 forskellige bench til at måle.... 😳 😛
Jeg har riglig med scores liggende jeg kan oploade men det ville ikke være fair over for jer andre griner laver næsten 30kilo i 3d06 med mine HD4670 kort i cf...
Hvaså med os der har intel CPU, må vi ikke være med? Jeg føler mig helt udenfor...Men i er måske bange for at få smæk (og undskyld offtopic men kunne altså ikke lade være).
17# Totalt vilde clocks på dine stakkels små 4770 kort. Virkelig sejt.!! Skal du så også have deres nye 5770?. Og hvad får du egentlig i cpu score i 06 ved 5800-6000mhz.?
#25 Rart med nogle scores som man kan forsøge at slå... Vil prøve at se om jeg ikke kan slå dine 4 GPUer med 2 GPUer som er lidt hurtigere, men det bliver hårdt 😀
Jeg så godt din høje NB speed. Jeg tror jeg skal rode lidt med min. 😉 Og så skal jeg have kørt rma på mit andet 4850 1gb så jeg kan få gang i lidt crossfire. 😛
Jeg ved ikke med spil men når man søger på hwbot.org med et HD4890 og en Phenom II quad cpu så ved noglelunde samme cpu speed der laver et af mine HD4770 ca. det samme i diverse bench
Ja måske men skal lige se hvad de kommer til at ligge på har set et til 1079kr men det skal ned under 1000kr før jeg vil købe dem da jeg jo skal have 4 stk...