Jeg har en Siberian Tiger med 1366 monterings kit sat på min 920'er, men jeg synes den har problemer med at holde den kold nok. Der var også folk der nævnte at den jo trods alt er designet til en anden socket og cpu fra starten.
Så vil derfor høre om I har nogle input til hvad den bedste køler er jeg kan smide på min cpu.
Vigtig er at den er STILLE. Som I kan se i min profil har jeg et lille silverstone mATX kabinet som står lige ved siden af mig så compouteren skal være så stille om overhovedet muligt. Samme kabinet gør at der ikke er plads til kæmpe vandkølings løsninger.
Og så må den gerne kunne bringe lidt flere mhz ud af min 920'er (som kører 3600 mhz nu).
Hvis der er plads til en 240mm radiator, så lav et rigtigt vandsystem. Det får du meget mere ud af. Men der skal være plads til 240mm eller større.. Du kan også smide en radiator udenpå, eller på toppen?
Det er Siberian I da der kun er plads til 1x120mm radiator. Den første #1 linker ligner den også til forveksling - det er nok samme produkt bare med et andet klistermærke på 😛
Jeg synes bare radiatoren bliver brændende varm, og det virker som om blæseren ikke rigtig er i stand til at presse luft igennem radiatoren. Har en NoiseBlocker blæser på og det er som om det hele står stille. Og nej jeg gider ikke smide en 5000 rpm blæser på - så forsvinder idéen jo ligesom...
Men ellers tak for de foreløbige input. Har bare hørt nogle tale om at de nye luftkølere kan give en Siberian røvfuld. Spørgsmålet er bare hvilken det så skulle være.