Nomad zen NX problem

Diverse d.  11. oktober. 2009, skrevet af gandalf18
Vist: 228 gange.

gandalf18

Ny Skribent
Tilføjet:
11-10-2009 13:16:42
Svar/Indlæg:
5679/460
jeg graved lige min gamle 30gb Creative Nomad zen fremn igår rodet lidt med driver osv. ...fandt en driver fik svinet til at virke på Vista ....men den vil ik vises i Mediasource eller windows media player windows media player siger den ik understøtter den "gamle" driver ...fint nok men den burde da virke på Media source hvilket er Creative's eget program men der viser bare ik frem ...men jeg har opdateret firmware på mp3 afspilleren og drivere og prøvet og få file manager 2 ind ...men det er ligsom den ik installere .exe filen .... der er en masse filer i mappen ...men ingen .exe så den virker ik og jeg køre det hele som admin og under XP men jeg syntes ik og ka finde noget der får de til at virke. nogen der har en ide ....

måske noget jeg har glemt? ..eller et eller andet?
gandalf18

Ny Skribent
Tilføjet:
11-10-2009 17:25:12
Svar/Indlæg:
5679/460
slet ingen?

Taff

Superbruger
Tilføjet:
11-10-2009 21:09:35
Svar/Indlæg:
22/1
Har selv rodet med min creative zen touch. Før jeg kunne slutte den til en vista pc, skulle jeg opdater firmware i den. Den kunne jeg kun gøre på en XP'er. Der efter havde jeg store problemer med at opdater firmware i den. Da jeg skulle nedgarder min media player til 9 eller 10. Men creative har en stor videns database/forum for bruger. Prøv at kigge i den, det var der jeg fandt de svar jeg skulle bruge.

gandalf18

Ny Skribent
Tilføjet:
12-10-2009 19:56:50
Svar/Indlæg:
5679/460
jeg har læst på forums osv. og det virker ik og jeg har den nyeste firmware på den og de nyeste drivere :) og jeg har prøved med gamle drivere :)