jeg må nu sige at jeg havede forventet en lige lidt højer score pga denne p4 køre windows vista knaldhamrene godt den køre faktis langt bedre end de fleste nyre maskiner man kan få i dag
så ud fra det så er jeg lidt skuffet over de resultater der er kommet normalt sider der ikke et ati 4850 1 gb i maskinen dette har jeg lånt fra den store pc jeg har så jeg kunne lave nogle test
#0 der findes vel trøste preminer til den som har den sløveste pc gøre der ik ?? hehe
flere test kommer i næste weekend
Mvh Dennis
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af poulsen48 d. 11-10-2009 20:09:43.
CPU: Intel Core i7 920 4x2.66 GHz stock CPU køler: Thermalright Ultra 120 Extreme luftkøler med 2 Silverstone FM 120 blæser Ram: Corsair Domonator 1600 MHz 3x2 GB Bundkort: Asus Rampage 2 Extreme Grafikkort: 3 X Zotac GTX 285 (ikke AMP version) i triple SLI HDD: 2 x WD Velociraptor 150 GB og 2 x 2 x WD Caviar Black WD1001FALS 1 TB (igen af drevene køre i raid) PSU: Thermaltake 1500 watt andet kølling: garfikkort stock køler aktiv luftkølet, bundkort stock kølling passiv luftkølet. ram aktiv luftkølet og CPU aktiv luftkøllet med aftermarked køler. OS: Windows 7 Ultimate RTM Build 7600
Bios: FSB: 175 Ram: 1600 MHz (ram er hold på stock frekvens) CPU volt: 1.2 Ram volt; auto NB: auto Ram CAS: 8-8-8-24 (stock)
Benchmark resultat. 3Dmark Vantage (uden PhysX):
Bemærkninger: Der bliver altså ike lige kørt andre Benchmark da jeg ikke har tid. CPU kan godt køre 4 GHz, men bryder mig ikke om temperatur på 78 garder så derfor køre jeg den ikke højerer end det den køre i vantage testen. Grafikkort er OC´ed til max, køre jeg højerer bliver de ustabile. Og jeg mangler stadig mere power 🤣
Og til jer andre inden i klikker på de link: Jeg anbefaler kraftig at i har en spand eller hagesmæk undermunden og nogle ræne under drenge klar. Da der er risiko for ufrivillig savl og våde bukser 😛 Nu er i advaret. klik at own risk.
Svaret blev redigeret 5 gange, sidst af SkylineGTR d. 11-10-2009 20:51:38.
Bruger computeren til hverdag med disse sittings, undtagen GPU clock, de bliver for varme hvis jeg holder dem på de clocks der, så bruger bare standard gpu clocks indtil jeg køber vand eller nye gfx 😉