#28 Du er helt gal på den mand. Allan er lønslave. Det er mig der er den stakkels studerende 😛
Du har ret i, at offentlig frifindelse betyder ret meget mere, hvis man bor i et bette samfund, som jeg på det tidspunkt gjorde. Men alligevel.. Folk er nysgerrige, og blander sig gerne, hvis de kan kanøfle en autoritetsfigur. Bare se her i aftes.. En stakkels politimand havde forvildet sig ind på en af parkeringspladserne hvor jeg bor, for at se på en mands smadrede forrude. Mens han stod der, samlede der sig en betragtelig flok unge mennesker på den anden side af gaden, og disse intelligente og fornuftige unge mennesker, stod og råbte af den sagesløse betjent. At eksemplet går på "når mennesker opfører sig som aber", og ikke en mere positiv model som eksempelvis at kanøfle en arrogant butikssmølf i Superbest, er forhåbentligt klart 🙂
Men hvorom alting er: Vi svarer jo hver især ud fra den måde vi ser verden på. I min verden, og ja jeg er noget fintfølende på området, har klaphatten ikke alene beskyldt mig for en forbrydelse (shit, and mistakes, happens), men vil der efter holde fast i sin vinkel, og derved fastholde mig i en negativ rolle. Det kan jeg sgutte ha', og møgøret må derfor lære det på den hårde måde.
Jeg forsøger ikke at sige hvad der er rigtigt og forkert. Svarer udelukkende ud fra hvordan jeg ville opfatte og håndtere idioten🙂