#13 Præcis - idet jeg er enig 😉 Ej, spøg til side.
Nej, jeg synes ofte man ser folk gå helt amok med at sammensætte et system og alt respekt. Det skal siges, at jeg intet har imod dette. Dette bliver måske en generalisering, men ofte virker det til, at rigtig mange (hermed ikke sagt, at det er tilfældet i denne tråd) egentlig ikke har overvejet grundig nok, hvad det er systemet skal bruges til. For som tom81 er inde på kan man få et rigtig godt og hurtigt setup for mindre penge - som i mange tilfælde egentlig opfylder kravene og behovet for de fleste.
Spørgsmålet er så om man får så meget mere ud af at betale det dobbelte? Mit svar, uden jeg i realiteten ved det, vil være nej. Og jeg vælger at sige nej - idet folk som i bund og grund ikke kan mærke den store forskel når det kommer til stykket når prisen tages i betragtning. Det er fair nok, hvis jeg er forkert på den og det er ikke for at træde nogen over tæerne. Det er bare mit perspektiv.
Det beror sig selvfølgelig på personlige præferencer, hvilket det altid vil gøre, men synes ofte som nævnt tidligere, at man ikke overvejer grundigt nok - hvad det lige er, at systemet skal anvendes til og hvad man i realiteten er villig til at betale for den ydelse der dækker ens behov. Som regel er det muligt at bruge de sparede penge på andre goder i livet 🙂
Mvh
Fluz
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Fluz d. 13-10-2009 00:23:40.