Overclocker
Tilføjet:
16-10-2009 02:06:09
Svar/Indlæg:
499/175
I dag var jeg hos to læger og fik en nedtur besked, om noget personligt, for højt blodtryk og plukket hår ud af ørene af ørelægen (skod, det sved dér i begge ører).
Så skulle jeg så på apoteket og hente medicinen mod blodtrykket og ørerne - og der hørte jeg følgende konversationen mellem to kæmpestore, hærdebrede "bodybuilder/stærk mand" typer på størrelse med Asbjørn Riis der havde trukket fælles betjeningsnummer og stod hos apoterkerdamen/farmakonomen:
To hærdebrede mænd af bodybuildertypen har samme nummer og bliver kaldt op mens jeg står og betaler min medicin
Og hvad sker?
Apotekerdame står og hvisker:
"De her piller smertestillende piller det er så suppositorier, dvs. de skal altså op "bagi", du ved ikke?
Manden står og råber op:
"Betyder det så de skal op i røven så?"
"Ja det skal de så", hvisker hun...
"Fandens der kan jeg sgu ikke nå hen da", siger manden.
Så siger apotekerdamen så:
"Til din ven der bagved her har lægen skrevet en salve, mod irritation og eksem. Den skal påsmøres - du ved rectalt".
"Rectalt" siger manden - "hvad fanden er det har aldrig hørt om???"
Apotekerdamen siger hviskende igen, meget diskret: "Ja det betyder - sådan du ved - bagi ikke... Mellem balderne, sådan meget intimt, ikke..."
Så nærmest råber mand 2 "betyder det det skal smøres på og omkring røvhullet så, mellem balderne?"
Apotekerdamen siger nu meget forlegent: "ja det betyder det, efter hvad lægen har skrevet på din recept..."
Så glor begge mænd på hinanden og så siger de "Lige dér kan jeg/vi sguda ikke nå selv? Hvis du stopper piller op i mig, smører du så mig med salven? Ja det kan vi sguda godt finde ud af - grinegrine" :D
Mens hele apoteket er ved at dø af grin...
Og apotekerdamen går baglæns hvid i hovedet og siger højt "DET SKAL JEG SLET IKKE blande mig, i hvad i finder ud af - men det er altså HVAD LÆGEN HAR SKREVET PÅ RECEPTERNE TIL DISSE MEDICINER!"
Det var fandme årets oplevelse, selvom jeg havde årets mest nederen dag hos lægerne :D
Tråden blev redigeret 3 gange, sidst af WinterSilence d. 16-10-2009 02:10:09.