#5, #6, #7 og andre interesseret
Om jeg har tjekket marked? Jeg har ikke bestilt andet i den sidste uge lol, jeg har søgt efter tests på test og læst og læst. Jeg har ikke anden erfaring end jeg for nogle år siden havde en hjemmebygget PC som var OC til bristepunktet. Indrømmet så er jeg ved at nå max for hvad jeg må bruge af kroner (konen) og selvfølgelig vil jeg gerne spare hvor jeg kan/vil.
Kabinet: Jeg faldt med det samme for det sorte metal kabinet, passer perfekt til min smag. Dette kabinet har så mange lækre features, godt airflow og stort nok hvis jeg senere kommer på ting at udbygge med 🙂.
Strømforsyning: Indrømmet den vælgte jeg pga. at jeg gerne vil være fremtidssikret men hvis den er total overkill så vil jeg kikke på dette.
Bundkort: Bliver lige ved mit valg lidt endnu, der er et eller andet ved dette kort som jeg godt kan lide og det har alle de features samt win7 driver support jeg skal bruge.
Ram: Her er virkelig et område jeg gerne vil lytte til hvad I har foreslået, især hvis jeg kan få 12 GB for samme pris eller en lille mer' pris. Igen var D-GT det sikre valg og igen fordi jeg ikke kan hitte at ram der ligner. Vil blive meget glad for forslag på 6 x 2 GB stænger som vil passe til mit system uden at gå alt for meget ned i ydelse. Er godt klar over at det så bliver uden blæsere på ram, men med et godt airflow er det vel heller ikke nødvendigt.
Grafikkort: Har glemt at fortælle (ved ikke om det betyder noget) at jeg påtænker at forbinde PC med tv (fullhd 1920x1080). Jeg mangle forslag til et evt. grafikkort der kunne passe til mit system og behov.
Harddiske: Hvis man bruger en SSD som systemdisk (c:\) kan man så stadig køre en raid0 men to WD harddiske?
Jeg føler at jeg er næsten ved at være i mål, håber I lige vil hjælpe mig med det sidste 🙂.
#6, tak for tilbud. kunne meget vel tænkes at jeg får brug for hjælp men håber at på god brugervildledning samt driver support 🙂.
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af insideout d. 18-10-2009 10:31:52.