Superbruger
Tilføjet:
18-10-2009 17:51:00
Svar/Indlæg:
52/13
God søndag eftermiddag allesammen.
Jeg går med planer om at sælge min nuværende bærbare PC, for at erstatte den med en stationær. Derfor er den bærbare sat til salg, og jeg er begyndt at lure lidt på hvad man kan få af stationære.
Umiddelbart er mit budget max 6.500 og dette er inklusive en ny fladskærm. Jeg forventer ikke at få en computer der sparker umenneskeligt meget røv, men den skal på ingen måde være langsom, og for mig at se, er det muligt at få en fin stationær, med dette budget.
Jeg er ikke den store gamer når det kommer til PC, så det handler ikke om at jeg skal spille Crysis eller deslige på de vildeste settings. Kravene er at Football Manager 2010 skal kunne køre rigtig godt (men det kan det så også på næsten alle PC'ere), at programmer som Photoshop kører absolut smerte- og problemfrit, selv med større opgaver, og også at det er muligt at spille spil såsom Crysis, på acceptabelt niveau.
Umiddelbart er jeg til den nemme løsning, med at købe en allerede samlet computer. Her har jeg bl.a. kigget på MM-Vision.dk og TopData.dk. Jeg har aldrig prøvet at samle en PC helt fra bunden selv, men det er vel begrænset hvor svært det kan være? Jeg er ikke helt tabt bag en vogn når det kommer til sådanne tekniske ting.
Mit overordnede spørgsmål er: Er der nogen der kan hjælpe med at foreslå et køb, der overholder både budgettet og mine krav, samt skal jeg samle selv eller ej?
Ser frem til at høre fra jer :)