Jeg blander mig som regel aldrig i disse forum indlæg, men her mener jeg vi er tvunget til at reagere.
Kære Mathis, du lagde en ordrer ved os, overførte betalingen til os d. 12 oktober, vi har jf. mit bogholderi registreret betalingen d. 14okt.
D. 15 okt. sendte du en mail, hvor du skriver at du gerne vil have ordren slettet, da du havde været lidt hurtig på aftrækkeren. Hvilket jeg gjorde, og spurgte dig i samme mail om du havde overført betalingen, hvilket du bekræftede. Jeg skrev til dig i Torsdags at jeg havde sendt det videre til bogholderiet. Det skal siges at bogholderiet består af en person, som laver regnskab ikke var til stede i sidste uge, hvorfor der ikke er sket en tilbagebetaling endnu, men du kan være ganske rolig, den er på vej.
Vi er øjeblikket i gang med at opbygge en ny side, og det har desværre kostet en del tid, som desværre er gået ud over vores kunder i sidste ende. Vi er dog ved at være færdige, så der er nu fuld fokus på vores kunder, og vi vil servicere alle så godt som vi nu formår.