# købeloven gælder ikke i denne sag eftersom virksomheden der solgte kortet ikke eksisterer mere.
Eftersom sagen behandles af Asus, og SHG har formidlet kontakten til Asus pr det som kaldes "kulance", så er der ikke så meget man kan gøre andet end at vente... jeg har selv været turen igennem med et bundkort og jeg fik at vide, at SHGs computerstyrede RMA-sagssystem der styrer sådanne sager automatisk rykker for status på uafsluttede sager hver eneste dag, så Asus er fuldt ud klar over at din sag stadig ikke er færdigbehandlet, altså hvis ellers systemet fungerer som det skal.
Nu var det ikke det store problem for mig -jeg havde selv et andet bundkort - men hvis ikke du har et andet bundkort, så er det jo lidt træls at du ikke kan bruge din PC. Hvis du virkelig mangler kortetså meget, så kan du vel købe et andet. Det havde du vel gjort hvis ikke muligheden for at sende til Asus eksisterede... og så er det vel bare fint, at du faktisk KAN få byttet kortet, frem for blot at smide det i skraldespanden, som jo reelt ville være alternativet....
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af colombodk d. 19-10-2009 23:17:00.