Fallout 3 lag

Spil d.  19. oktober. 2009, skrevet af Peterlh
Vist: 401 gange.

Peterlh

Overclocker
Tilføjet:
19-10-2009 16:38:29
Svar/Indlæg:
449/19
Hej folks.

Jeg har lige geninstalleret Fallout 3, og det kører helt fint, jeg har alle settings på det højeste og har en gennemsnitlig framrate på 55-60 stykker så det kører helt glat.
Der er bare det problem at hvis jeg kigger op i luften går det helt fint indtil jeg når til et bestemt punkt på himlen og så er der omkring et sekund lag, men så efter der kører det helt fint, når jeg så ville kigge nedad igen lagger den igen i ca. et sekund når jeg passerer det samme sted på himlen. 😕

Er der nogen der har oplevet lignende og evt. kan komme med et løsningsforslag?
Anonym20180621

Superbruger
Tilføjet:
19-10-2009 19:25:22
Svar/Indlæg:
438/15
Mon det er microstutter du referer til? 🙂

Peterlh

Overclocker
Tilføjet:
19-10-2009 20:18:34
Svar/Indlæg:
449/19
Nej, så vidt jeg har forstået er microstutter hvis den springer nogle frames over, min springer ikke noget over men den lagger.
Desuden er det kun når jeg når over et bestemt punkt på himlen, jeg har absolut intet lag udover det.

BeoWulf_Beo

Superbruger
Tilføjet:
19-10-2009 21:21:20
Svar/Indlæg:
1186/81
Tror bare du har faldet over en bug i spillet, og tror ikke det er noget du skal tage dig af, når resten af spillet som du beskriver, kører flydende.

Evt hvis du ikke allerede har prøvet det, kan du prøve at ændre HDR til noget andet.. kan ikke huske præsis hvad den indstillning hedder, men ved den standard står på HDR.

Hvis jeg kører HDR, får jeg "flimren" ikke som støj på et TV, men som om farverne blinker og ryster.. som om min skærm er på stoffer, og det er kun i fallout 3 den gør det, men skifter jeg derimod til en af de 2 andre indstillninger udover HDR, så er der ingen problemer..

Så godt som spillet nu er, så syntes jeg det er en skam der er så mange problemer med det, fejl om du vil.. 😕

Peterlh

Overclocker
Tilføjet:
19-10-2009 21:47:30
Svar/Indlæg:
449/19
Nu har jeg prøvet alle 3 indstillinger for HDR og jeg får det samme resultat 😩

Nå, men så må jeg vel bare lære at leve med det 😕 tak for hjælpen.