#0 Jamen så lyder Asus Crosshair III da oplagt til dig 🙂 Forskellen mellem 790fx chipsættene er ikke den store, så vælg den der har de ekstra features som du skal bruge (mængde af eSATA, lyd drivers etc.)
Crosshair er bare en del lettere at overclocke på... enten så er den stabil eller så booter den slet ikk... er ikke så meget imellem de 2 ting.... og 3,8ghz bare på et enkelt klik? så bliver det skam ikke mere simpelt....
Det skal tages med et gran salt det hele.... det intel overlever meget på når det gælder performance er deres turbo mode... og så selvfølgelig de har en noget mere udviklet chip end amd.... men amd følger skam alligevel ekstremt godt med.... jeg ved da at i7 920 fik aldeles klø af am3 x3 720 ved stock hastigheder, af hvilken grund skal jeg ikke sige.... men 955 er dog på højde med 720 og højere ved quad core understøttede programmer :yes:
#15 hvis du kan clocke den højerer op den Q6600, eksempelvis til 3.6 så ville jeg nøjes med at smække et 4870 mere i. så er du rigtig godt kørende et godt stykke tid endnu.