Automatisk flytning af filer til mapper

Software d.  19. oktober. 2009, skrevet af KingGuru
Vist: 951 gange.

KingGuru

Elitebruger
Tilføjet:
19-10-2009 20:01:24
Svar/Indlæg:
624/173
ER der nogle der kender til et program som automatisk flytter filer med ex *cuda*.* til en folder der hedder Cuda, og *openCL*.* til en openCL mappe og så videre.. det eneste jeg lige umiddelbart har kunne finde sorterer efter extension, og det dudder ikke for mig.

KingGuru
bornholm

Elitebruger
Tilføjet:
19-10-2009 20:10:43
Svar/Indlæg:
2958/84
Er ikke helt med på hvad du skal bruge det til, kan du forklare det lidt nærmere, forrmålet med din forespørgsel.

titti

Overclocker
Tilføjet:
19-10-2009 20:58:37
Svar/Indlæg:
189/9
du kan selv skrive dette program, så kan du også se hvordan dos virker. giv besked hvis du er intra. det tager kun 10 min.

KingGuru

Elitebruger
Tilføjet:
19-10-2009 21:51:31
Svar/Indlæg:
624/173
i forbindelse med mit speciale downloader jeg en hel dem materiale.. og hvis den selv kunne sortere dette, ville jeg finde det cool.. sådan det var inddelt..

titti.. er gammel nok til at have leget med dos.. det er da bare 15 år siden.. næsten

micma18

Elitebruger
Tilføjet:
19-10-2009 22:39:27
Svar/Indlæg:
4120/115
M$ vil jo elske dig, hvis du brugte søge funktionen til netop den slags! Og så ellers glemte alt om, hvor filerne var placeret i filsystemet...

Database query tankegang!

Man kan vel lige så godt begynde at vænne sig til den måde at gøre tingene på, for WinFS kommer jo nok på et eller andet tidspunkt, om man vil eller ej 😉
Og Libraries funktionen i win7 er også helt i det spor...

titti

Overclocker
Tilføjet:
19-10-2009 23:09:09
Svar/Indlæg:
189/9
her er opskriften på dit første ?
Åben kør/run og skriv edit, en dos promt dukker op tryk på file og safe as. i kolonnen til højre er der 2 dot dobbelt klik på dem til du står i c: \ dette ses til venstre, i øverste linje skriver du fil navn eks.( gem.bat) husk dot og det skal være .bat

I det blå vindue indsætter du denne linje, NB kan ikke copy / indsæt men skal skrives og husk mellem rum

Xcopy c:\dinmappe\plusfleremapper\*cuda*.* c:\cuda\*.* /y /i /s

Hvor "dinmappe\plusfleremapper\ er din stig til dine filer

Og c:\cuda\*.* er din mappe til dine gemte filer. Ps filen opretter selv nye mapper efter behov

/y = overskriver gamle filer automatisk

/i = opretter mapper hvis det er nødvendig

/s = medtager undermapper

Det samme gør du for hver fil navn du vil gemme i dit tilfælles 2 stk. men husk ny linje hver gang i din bat fil.

Og drev c: kan lige så godt d: h: f: ja det er lige meget bar det passer til drev og mapper
Her efter gemmer du filen hvor sikker dig at fil navn c:\eks.bat

Opret en genvej til denne fil eller lade win 7 køre den automatisk

hilsen titti

titti

Overclocker
Tilføjet:
19-10-2009 23:18:34
Svar/Indlæg:
189/9
og til kingguru det var ikke sådan det skulle forståes 🙂

KingGuru

Elitebruger
Tilføjet:
19-10-2009 23:20:47
Svar/Indlæg:
624/173
Takker.. det meste burde jeg egentlig kune huske.. det er bare så lang tid siden man skulle lave bat filer for at få quake med rigtig mængde hukommelse til at køre, eller hvad det nu lige var..

Takker