Din nøgle skal være låst op inden du ligger nyt windows ind 😉 og så skal du første gange køre Internet Explorer som administrator. Men ellers søg her på forum om emnet,der er flere der har haft det samme problem ink.mig selv. http://hwt.dk/forumthread.aspx...
Danske bank's system er noget forældet skod for at sige det mildt 😕
Er jeg skam klar over kender alt til alt det i har skrevet indtil videre.
Men problemet er jeg slet ikke har nogen nøgle da jeg ikke fik den med sidst jeg formatterede så har bestilt en ny engans-pinkode flere gange nu, ,men hvergang siger IE at den ikke har skrive rettigheder og ikke kunne oprette nøglen 😕
Jeg har også problemer med mit netbank, jeg får noget afvide med at c-drevet er skrivebeskyttet. Og jeg ved det har virket før her på W7. Jeg har dog Sparekassen som bank.
Tror lige jeg vil prøve nogle af de forslag der er i tråden.
Svaret blev redigeret 2 gange, sidst af Tenkin d. 20-10-2009 09:39:55.
hvis det er samme system som sparekassen sjælland , så skal du huske at få exporteret nøglefilen til en USBnøgle og bruge den første gang du logger på.
Du skal bare højreklikke på Internet Explorer og sige KØR SOM ADMINISTRATOR - så kan du installere e-Safekey som skal bruges til netbank. Derefter søger du efter din krypterede bruger-fil, og så logger du ind. 🙂
#12 Ved det virker, har haft netbank på mit gamle win 7 setup, der bare et eller andet der ikke rigtig køre lige nu. Men har måske løsningen, venter lige på den nye engans pinkode
#9 Det har jeg også gjort før, men det gik åbenbart i ged og så fik jeg nogle nye nøgler og besked på at slette den fil der inden jeg gjorde noget. Nøglerne failede ved at sige at skidtet var skrivebeskyttet, og jeg har prøvet at køre IE som admin og nu fejler den bare igen ved at sige jeg skal indtaste nøglerne igen 🤡