#19 Flot tilbud! respekt 🙂
Dennis: Jeg vil, i modsætning til #17, gerne skrive at du er nødt til at tage dig sammen. Det går til dig, lige så vel som til mig selv. Jeg trænger nemlig også ganske gevaldigt, og har også problemer med at finde overskuddet til det.
Grunden til at jeg taler om at tage sig sammen er, at jeg med få undtagelser ser dig skrive "det kan ikke lade sig gøre fordi..". Brug i stedet foreslagene som inspiration. "det der kan jeg ikke fordi.. men jeg kom til at tænke på at jeg i stedet...". Something along those lines 🙂 Det kræver en indsats, hvis man vil opnå goderne. #9 aka den venlige cykeluddeler, skriver noget vigtigt der. At motivationen stiger i takt med at man bliver bedre. Jeg har to gange i forvejen startet fra hvad der lignede bunden, og fuck det var hårdt i starten. Men relativt hurtigt begynder man at se fremskridt, og den øgede fysiske formåen, kan være direkte berusende.
Jeg sidder med en følelse af, at problemet ikke i væsentlig grad handler om praktiske/økonomiske muligheder, men om noget mentalt. Du virker temmelig modløs imo. Måske det var en god ide at tale med din læge, og høre om er er nogle tilbud du kunne drage nytte af i dit område. Ikke fordi jeg mener at man skal overrende sin læge ved enhver lejlighed, men hvis du har brug for nogle pointers og praktiske råd, kunne det være et sted at starte. However: hvis du slet ikke føler at du magter noget som helst, som en del af dine kommentarer her lidt er et udtryk for, vil jeg også anbefale dig at tale med lægen. Du kan være deprimeret, eller på anden vis ude af balance mentalt.
Sidst men ikke mindst: Læs lige #18 igen. At komme ud og lave andet end at sidde foran en skide computer, møde andre mennesker usw, er altså guld værd. Slankeråd er givet i massevis, og de er vist alle sammen rigtige (ikke mindst det med et ordentligt morgenmåltid og fordeling af energiindtag over hele dagen), så der sparer jeg da en masse tastetryk.
Best of luck Dennis. Jeg håber at du vælger at gøre noget ved det, for din egen skyld 🙂
-edit- Efter at have læst de sidst indkomne kommentarer, stiller jeg mig bag Tom. Du bør tale med en læge, du kan meget vel have en form for et psykisk problem. Ingen skam i det. Det er kun skammeligt, hvis man vælger at lade stå til. Skammeligt fordi man så lader sig selv i stikken.
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Johnny d. 20-10-2009 22:52:55.