#59 Nix. Vi er vist lidt sjældne. Jeg kender til en mere ud over os, men der kan naturligvis gemme sig et par stykker mere i krogene. Hvem ved 🙂
Jeg si'r dig.. Jeg flyttede til Korsør sidste sommer, fra Slagelse. Når jeg havde en pakke på vej mens jeg boede i Slagelse, var jeg nødt til at tjekke Track and Trace, og ca hver anden-tredie gang, måtte jeg rykke posthuset for at få den leveret. Selv en lørdagsomdeling måtte jeg rive fat i dem om. Det skal siges at de så var flinke til t sende en bil afsted med pakken. Det skulle bare ikke være nødvendigt at holde dem i ørerne. I Korsør kører det der i mod perfekt. Venter jeg en pakke på en dag hvor jeg ikke er hjemme, fanger jeg bare mit pakkebud, og så lader han den ligge til jeg er hjemme til at modtage den. Servicen her er ganske simpelt bare i orden 🙂
At du så dels ikke har fået din pakke som brev, og dit pakkebud har været ude af stand til at læse, er så en anden sag. Lidt af en pinlig smutter 🙂
#60 Tillykke 🙂
Du har ret.. Jeg kan ikke huske hvornår der har været så positiv en hype omkring et OS fra MS. Samme gælder for mig. Jeg indrømmer blankt at det ikke er MS jeg har været mest ivrig efter at støtte økonomisk, og at jeg endda har erstattet en OEM Vista der fulgte med en bærbar, med en "alternativt fremskaffet" XP, da jeg ikke kunne holde snøvleriet ud. Men denne gang er det sgu en anden sag. Win 7 er et skide godt OS, og selv hardcore pirater jeg kender, enten har købt, eller pusler med tanken om at købe, det. Credit's given were credit's due i guess. Af økonomiske årsager fortsætter min bærbare med RC udgaven af Win 7, indtil den udløber næste år. Men til den tid skal også den have en legal udgave af 7.