Logitech Performance Mouse MX

Diverse d.  26. oktober. 2009, skrevet af arsenio3d
Vist: 32594 gange.

arsenio3d
 
Elitebruger
Tilføjet:
26-10-2009 00:00:00
Svar/Indlæg:
2823/238
Musen fra The Darkfield side...

Link til litteratur: http://hwt.dk/literaturedetail...
plyk
 
Superbruger
Tilføjet:
26-12-2009 11:50:41
Svar/Indlæg:
53/15
har købt denne mus som de siger kan køre på alle overflader. det kan den ikke den kan ikke køre på mit sofabor :'-(


bauner
 
Passiv Hwt crew
Tilføjet:
21-04-2011 17:28:01
Svar/Indlæg:
853/71
#1 Ølkasser defineres ikke som sofabord 😲
Super-mus jeg er blevet utrolig glad for.


Gnyff
 
Overclocker
Tilføjet:
14-10-2012 23:22:19
Svar/Indlæg:
3/0
Jeg købte denne som en upgrade til en gammel Microsoft Wireless Laser Mouse 8000. Jeg havde forventet væsentligt længere batteritid (M$'en er gammel og kører BlueTooth) og væsentligt bedre "tracking" på min hærgede finer-bordplade. Desværre blev jeg ikke imponeret over nogen af delene. Det er dog et ubetinget hit at musen kommer med et NiMh batteri med lav selvafladning (Sanyo Eneloop AA 1900mAh (testet til 1981mA)) - så holder den i hvert fald når man husker at slukke den...
Den er marginalt større end M$'en - men måtte for min skyld gerne være lidt større endnu; men folk med mindre hænder vil nok være uenige 😉 Jeg er meget tilfreds med form/knapplacering - og at der i modsætning til M$'en er mulighed for klik i scroll-hjulet. Ligeledes er det principielt en god feature, at man kan sætte ledningen til og fortsætte med at bruge musen, mens den lades. Men man må dog undres over, at det ikke var muligt for Logitech at lave en mere fleksibel ledning med et lidt mindre klodset micro-USB stik. Det er ikke i orden i prisklassen!
Samlet set er musen dog godkendt (jeg har faktisk købt nummer to til en anden PC 😉.