Getmore nr1.

Diverse d.  26. oktober. 2009, skrevet af Shutdown
Vist: 644 gange.

Shutdown
 
Elitebruger
Tilføjet:
26-10-2009 23:16:36
Svar/Indlæg:
8947/160
Sørgeligt men sandt. Her er listen over top 10 netbutikker i dk. Og som den eneste HW dealer på listen må de jo være nr 1 på området. :'-( http://finans.tv2.dk/nyheder/a... 😕

Tråden blev redigeret 1 gang, sidst af Shutdown d. 26-10-2009 23:19:19.
1EaR
 
Elitebruger
Tilføjet:
26-10-2009 23:30:18
Svar/Indlæg:
5750/124
arrh! 😛 N00bs! 🙂

Ej, de er jo billigere end de andre, og for hr. og fru DK er det jo de billigste der er bedst, for Fona og de andre kan jo heller ikke lave andet end sælge, ikke den vilde support 😴


Just
 
Elitebruger
Tilføjet:
26-10-2009 23:43:54
Svar/Indlæg:
576/64
Har fine oplevelser med Getmore, men har heller ikke skullet RMA defekt hardware hos dem. Har dog fået pengene retur for et DVD-drev jeg fortrød.

En ting man skal huske: Sørg for kun at købe varer der er på lager da deres anslåede lagerdatoer er helt i skoven.


1EaR
 
Elitebruger
Tilføjet:
26-10-2009 23:49:34
Svar/Indlæg:
5750/124
#2 anslåede leveringstider er en del af support og service i min bog 😉


Zero-X
 
Nørd
Tilføjet:
26-10-2009 23:49:39
Svar/Indlæg:
163/4
Det var da utroligt at folk ikke går mere op i, hvad det er for en slags butik de handler med 😩
Prisen er åbenbart det altoverskyggende vigtigste argument, når man som almenlig dansker vælger forhandler, så er det ligegyldig at de pisser på en, hvis det går i stykker :'-(

Selvfølgeligt går jeg også op i pris, men når man tager det billigste af det billigste, kan man da også godt regne ud, hvad man får. Tingene hænger jo desværre sammen.


Svaret blev redigeret 3 gange, sidst af Zero-X d. 26-10-2009 23:56:49.


Johnny
 
Superbruger
Tilføjet:
27-10-2009 00:07:13
Svar/Indlæg:
2127/11
Ud over at også jeg fyrer et suk af over at firmaerne der prioriterer rma og service i almindelig højt, vil jeg da også gerne udtrykke undren over, at der åbenbart ikke er ret mange der læser finansnyheder. Med den omtale der har været af Getmores bagmænd, skulle man tro, at folk havde holdt snuden for sig selv.

Men fair nok.. Det må folk jo selv om.


mfcods
 
Elitebruger
Tilføjet:
27-10-2009 00:27:49
Svar/Indlæg:
4222/223
jeg er ikke meget for at bestille hos getmore heller. Dog kan jeg se at jeg har bestilt en del ting fra dem de seneste 2 år. Aldrig haft nogen problemer. Men det har heller ikke været rma sager.

Den 12. oktober, bestilte jeg et hd4850 fra getmore. Og ca hver 2-3 dag får jeg en mail om at tidspunktet for modtagelse er blevet rykket. Sidste mail siger den 6. november 😕


Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af mfcods d. 27-10-2009 00:30:37.


Gripen90
 
Senior Skribent
Tilføjet:
27-10-2009 09:55:33
Svar/Indlæg:
15982/637
Tja jeg kan kun tale godt om Getmore. Jeg har altid fået god og venlig RMA behandling.


Encrazed
 
Overclocker
Tilføjet:
27-10-2009 09:59:28
Svar/Indlæg:
809/50
#7
Jeg har også altid fået god og venlig kundesupport - både via telefon, men også E-mail.
RMA har jeg dog ikke været ude for endnu.


bamselinen
 
Elitebruger
Tilføjet:
27-10-2009 10:31:37
Svar/Indlæg:
2145/218
Helt ærligt så er "vi danskere" fuldstændig ligeglade med support og service når vi kigger på den vare der skal købes, lige indtil vi rent faktisk har brug for service og support så whiner og bitcher vi hvis vi ikke får vores vilje.

Den danske forbruger er som et lille forkælet barn i mine øjne, da jeg har været ansat i en butik som service ansvarlig og rent faktisk ved hvad den gennemsnitlige danske forbruger er i stand til.

Jeg vil dog også tilføje at der er den lille skare af folk som rent faktisk tænker og som jeg vil anse som fornuftige forbrugere. Tror generelt at folk som os der er brugere af dette forum har en lidt mere realistisk indstilling til hvordan RMA og den slags fungerer.



#10
1EaR
 
Elitebruger
Tilføjet:
27-10-2009 11:10:33
Svar/Indlæg:
5750/124
#9 Præcis, well said 😀


Fearless
 
Elitebruger
Tilføjet:
27-10-2009 11:19:46
Svar/Indlæg:
4536/104
#alle , det var da heller ikk RMA messigt at de var problematiske så vidt jeg husker, vist bare noget med at de snyd og svindlede helt vildt i skat, + havde paralell import og div andre små ting som de bedrev sig med.

men ud over det mener jeg ikke der var det store med dem. tja ud over at ha været rodet ud i finans messigt snaks altså..

jeg handler helst ikk ved dem, men det er jo os bare en smagssag.. ka heller ikk li deres service på det pungt med at de snyder og bedrager med lager status´er og leverings tider.

har før haft et 8800GT kort i bestilling ved dem, men de udskød hele tiden fordi de åbenbart ikke ville sælge til mig til den pris, (var en rigtig go pris dengang) mener det var 1000-1200 kr. for et 8800GT 512mb, kort tid efter at de udkom.

men nok om det.


#12
1EaR
 
Elitebruger
Tilføjet:
27-10-2009 12:43:38
Svar/Indlæg:
5750/124
#11 Ja - men de har også (haft) lidt probs med service og support - men den som har været fremme mest i medierne er at de bedrager med momsen (40 mio.) - og lidt med de ikke rigtigt kan lave tingene man sender til dem 😉


Shutdown
 
Elitebruger
Tilføjet:
27-10-2009 12:52:59
Svar/Indlæg:
8947/160
Jeg syntes det er et kæmpe problem at nogle rådne æg i branchen (getmore) Snyder sig til konkurencefordele ved bla at snyde i skat/moms, med paralelimport osv. Så er det ikke nemt for dem der gør tingene efter bogen. 😐 😳 :no: