-> #1
Mjaeh... Det var nu mere det stik der sidder i den anden ende af kablet jeg tænkte på 🙂
-> #2
Så længe det er samme størrelse tommer, burde opløsningen vel ikke at have så meget at sige. Det er jo de samme katoder der skal lyse op. Men beholder jeg blot den originale elektronik (stik og inverterboard) bør der jo ikke være de vilde problemer - så længe de følger skærmen.
Det er heraf mit spørgsmål følger. Såfremt jeg skulle vælge en anden skærm. Lad os blot sige, at jeg har en laptop med et defekt panel. Så kigger jeg på DBA.dk og finder en brugt 19" skærm og tænker: "Hey. Den kunne da fint kobles til min laptop" - men i stedet for at anvende VGA/DVI/HDMI/what-ever, så kunne jeg jo skille skærmen fra hinanden, pille panelet ud og koble det direkte på stikkene i laptoppen.
... - agtigt.
-> #3
Jeg tror godt jeg ved hvem du snakker om. For nogle år tilbage fandt jeg en lille biks ikke så langt fra Kirken (omkring en Edeka el. SuperBrugsen) - du ved, den store parkeringsplads ved Nordea, hvor en gut solgte en masse reservedele. Der samlede jeg selv en laptop som jeg købte af ham.
Men kan ikke huske hva' stedet hed(der - hvis det da stadigvæk eksisterer).