Tak for de mange pæne ord!!!
Var en SUPER oplevelse, vi havde store problemer i form af manglende skruer til montering af køleprofilen, derefter var vores BIOS lettere corrupted, men alle opdaterede denne.
Vi røg grundet dette ca. 20 minutter bagud kontra vores konkurrenter (under de 50 minutter forberedelsestid), derudover havde vi en enormt dårligt CPU, men det var der MANGE som havde, vi brugte lang tid på at få den stabil ved 222bclk som var det vi havde optimeret til, derefter drillede ram, men det var til gene for alle, da vi brugte gamle samsung IC.
Alt i alt, vi justerede ikke på en eneste subtiming, og kørte 9-9-9-24 timings til vores 32M, så jeg er selv mildest talt rundt på gulvet over det resultat vi fik, den sad spot on!
Der skulle ikke kun være seriøsitet, og vi følte os lidt nedtrykte over den ringe start, så til vores optimering var jeg hurtig lige at ændre et af vores tweaks i windows til "666" 🤣
til sammenligning fik de kære Belgiere 9 min 6,047 sek, mod vores 8,485, altså en 2,5 sekunders difference, de kørte i modsætning til os så; 7-8-7 timings 🙂
Så noget fik vi gjort rigtigt 😎
----
Hvad vores 3Dmark2001SE var resultatet lavere end forventet, meget lavere, men, det giver blod på tanden for at prøve nogle af de ting vi snakkede om efterfølgende igennem 🙂
Alt i alt super fed tur og rigtig godt arrangement!
.... Oh, og ja, der var massere "patter" til Lido dinnershow ;-P
EDIT:
Jeg skammer mig personligt over én ting, jeg kom til at præsentere mig selv inden jeg fik sagt "Oh, very important, I promised that I would send my greetings from John, Nanok" :)
Men Nanok, vi fik gjort det, begge to, heh
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af M.Beier-old d. 28-10-2009 17:09:11.