Jeg har haft en lignende oplevelse med BJ, for et par år siden tror jeg. Dengang handlede det om en defekt ramstav, som var blevet ældre end et halvt år. De sendte den til producenten, og jeg kom vist til at vente en måneds tid på at få en ny. De få andre gange jeg har noget til rma, der var mere end et halvt år gammelt, ordnede forhandleren det, med én undtagelse: Midtdata. Jeg havde haft købt et Point of View grafikkort, og da jeg rma'ede det, fik jeg besked på, at POV insisterede på selv at forestå rma'er, og at jeg derfor måtte affinde mig med nogen ventetid. Siden da har jeg undgået POV, og blev i øvrigt behandlet rigtig pænt af Midtdata. Da der kom besked fra POV om at kortet ganske rigtigt var defekt, og MD ikke havde et magen til på lager, blev jeg tibudt frit valg af bedre grafikkort, med en ganske betragtelig rabat. Super service.
Tilføjes, til snakken om BJ, skal dog, at jeg en gang modtog en defekt ramstav fra dem. Den sendte jeg ind, og samme dag de modtog den, var en ny på vej til mig. De yder kanon service med stumper der er under et halvt år, men deres ide med at sende tingene videre, og dermed genere kunderne med en gevaldig ventetid efter det halve år udløber, tiltaler mig sgu ikke.
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Johnny d. 29-10-2009 15:30:08.