Problemer med min com

Software d.  30. oktober. 2009, skrevet af RuneBo
Vist: 244 gange.

RuneBo

Enthusiast
Tilføjet:
30-10-2009 09:02:49
Svar/Indlæg:
0/1
Hej

Jeg har sku et problem med min computer, for der er sket et eller andet, jeg har fornylig installeret Windows 7 med crack og så nogle dage efter begyndte min computer at fucke fuldstændig op, for den siger at jeg hvergang jeg skal ind i et program skal gå ind i "åbn med" og så vælge det progrm jeg skal bruge, det er jo også rimelig normalt for nogle programmer. men når jeg har gjort det så laver computeren det om til at alle programmerne skal åbnes med det program. og det er ret træls.

Det skal lige siges jeg har en HP computer, og jeg har prøvet at få den sat tilbage til fabriksindstillinger, det plejer at være let med windows vista, men det kan jeg så ikke mere nu, efter jeg har installeret windows 7. hvad gør jeg, er villig til at formatere min com også.

HVis i kan må i virkelig gerné hjælpe mig :D
BeoWulf_Beo

Superbruger
Tilføjet:
30-10-2009 09:05:29
Svar/Indlæg:
1186/81
windows 7 med crack?....... 🤣 🤣 🤣 🤣 🤣 🤣 🤣 🤣 🤣

Du skal da ikke regne med at få hjælp herinde, eller regne med at finde din tråd igen, da dette er et pirat frit forum

bamselinen

Elitebruger
Tilføjet:
30-10-2009 09:15:23
Svar/Indlæg:
2145/218
Jeg ville personligt slette tråden hvis jeg var dig for som #1 skriver er det ikke tilladt at omtale tyveri hvilket det er.

Mit bedste forslag er at gå ind på følgende side og bestil en OEM version så burde du være godt stillet også har du mulighed for at stille os alle de spørgsmål du lyster til den version.

http://www.komplett.dk/k/kl.as...

Simon

Superbruger
Tilføjet:
30-10-2009 10:37:33
Svar/Indlæg:
98/47
Hehe TROLL!!!

da9els

Chefredaktør
Tilføjet:
30-10-2009 14:24:07
Svar/Indlæg:
4438/91
Link til Win7 med Crack? .. eller bare Crack! Its the new Coke! Same high - half the price!

ITSupporteren

Overclocker
Tilføjet:
30-10-2009 14:30:14
Svar/Indlæg:
71/1
når det nu skal være lovligt så må man ikke installere en oem på en gl. computer.
den må kun installeres på en ny computer, og derefter må man ikke bruge den på andre computere. dvs. den dør med computeren.

BeoWulf_Beo

Superbruger
Tilføjet:
30-10-2009 15:32:00
Svar/Indlæg:
1186/81

Det sagde de også med Vista OEM, men jeg har skiftet PCdele (også motherboard) som de fleste andre skifter huer..? 🤣

men jeg har altid kunne få den aktiveret på trods af en enkelt gang var der ikke en eneste af de "gamle" komponenter tilbage som jeg havde installeret den på 1. gang.

Så det skal nok kunne lade sig gøre. 😉