Før de lukkede det anale signal havde jeg 4 kanaler DR1 & 2, Dr opdate og TV2 fælleds nævnere for disse kanaler kunne være crap og genudsendelser
Nu er det analoge signal lukket, så nu har jeg 9 kanaler en ting så tror jeg nok at der kun er kommet mere crap og flere genudsendelser, hvad fanden sker der med DR-K. Luderen og hvalen.... er det kultur en kælling der rander nøjen rundt med en urskov på størelse med regnskoven i amazones før træindustrieg begynte nedslagtninngen af den, så er den på et at verdens mes grimme sprog Fransk, 2 timer senere skal lig tilbage så er der sku en eller anden udsendelse der er ud som om det er et eller andet optaget en gang i 70'erne og gu' hjælpemig om ikke også det er på SpasserFransk hvis det er eneste kreterige der skal til for at være kultural er at tale fransk så er og bliver jeg det mest ukulturalle fjols i hele danmark og så vil jeg sku tillige med ha' lov til at være stolt af det.
så #0 jeg tror sku vi er blevet taget godt og grundigt i røve så det står ud i bække ender, vi er de eneste der taber på det her og VINDEREN ER! ElGiganten og TV udbydrene (bokser, TDC m.m.)
🤡