Elitebruger
Tilføjet:
02-11-2009 17:05:52
Svar/Indlæg:
23132/740
Lidt fra bloggen:
Her gik jeg og troede, at jeg boede i en lille fredelig lejlighed, for mig selv. Men nej.
Min nabo har åbenbart en køter på størrelse med en Suzuki Alto med spoiler og skørter. Og, for at gøre billedet komplet, har min anden nabo en lille hund der har omtrendt lige så meget attitude som den første køter er fucked up stor.
Ja ja. De berømte ord:" Bare rolig. Den gør ikke noget." - hjælper mig fandenfuckemig ikke en skid. Så lad mig lige få pulsen ned og jeg kan beskrive hvad der skete og hvorfor jeg er så ophidset.
Jeg har fået lov til at afspadsere lidt i denne uge, eftersom vi ikke har det store at tage os til, der hvor jeg arbejder. Kærkomment, men det redder mig ikke fra en "Garfield-monday", hvor dagen bare starter helt forkert.
At kunne sove længe på en hverdag er en fryd, og da jeg vågner går det op for mig, at klokken er omkring 10 formiddag. "Mmmm" - brummer jeg veltilpas og vender mig rundt under dynen, men ak. Madrassen presser imod min blære der skal tømmes. Så derfor står jeg op, som jeg er, pjusket og kun iført underbukser. Åbner min dør og går ud på gangen. nåja, jeg deler toilet og bad med to tøser, der åbenbart har en hund - hver.
Jeg er knapt nok nået ud af døren inden jeg hører poternes kløer kradse imod linoleumsgulvet skarpt efterfulgt af hvad der i - mine trætte - ører lyder som en glamren uden lige.
Nej vent, lad mig omformulere. Hunden fucking knurrede af mig, foran min egen dør, på vej ud til det toilet jeg betaler husleje for at kunne komme til.
Situationen er til at forudsige. Jeg bliver noget kun panisk, ja man fristes jo til at sige: "Forskrækket" og kommer derfor til at smække min dør i. Yup. Min dør har smæklås, så der står jeg, og ligner lort, med to møgkøtere knurrende og gjaldrende om kap, og jeg skal fucking pisse og kan ikke komme i ly i min lejlighed.
Der bliver råbt lidt: "Kom her Samson!" - men det hjælper ligesom ikke rigtigt. Først efter at have stået der i hvad der føltes som minutter, kommer møgsoen ud. "Kom så her Samson!".
Hun får øje på mig, smiler - og jeg gentager: FUCKING SMILER!!! - mens hun grinsk siger: "Bare rolig. Den gør ikke noget" - mens hun knapt nok kan holde køteren, der på nuværende tidspunkt har trængt mig godt og grundigt op i en krog.
I panikken havde jeg ikke opdaget det med døren, og går derfor hen til den for at kravle tilbage under dynen mens mine testikler falder ned igen, så jeg kan komme på lokum. Men ak! Døren er låst.
Og hvad sker der så? Møgsoen står fandenfløjtemig og griner, mens hun siger: "Ej, blev du så forskrækket at du låste dig selv ude?!" - Tro mig. Hvis øjne kunne dræbe havde dette blogindlæg ikke været et surt opstød, men en nekrolog tilegnet en tidligere hundeejer.
Jeg går på lokum, og bereder mig på dagens pinlighed nr. 2.
Smatsoen, altså hundens ejer, lover at holde fordøren åben, mens jeg prøver at kravle ind af mit vindue. Dvs. jeg vader udenfor, i underbukser, med pjusket hår og forsøger at kravle ind af mit eget vindue. Og ja selvfølgelig. Der kommer jo en gudeskøn blondine gående, sammen med hendes tre-fire veninder, der prøver på at holde på vandet imens de går forbi mig.
Men, ved du hvad? Jeg var ret ligeglad på daværende tidspunkt.
Jeg gemte mig i min lejlighed resten af aftenen og kom kun ud for at klare det mest nødvendige og jow. Hunden var der igen, gang på gang og jeg sværger. En af mine sko så ud til at have ageret "chew toy".
Så, lad mig formulere det så høfligt som jeg magter.
a) Jeg er åbenbart idiot og analfabet, eftersom jeg har misforstået delen med: "Ingen husdyr tilladt" - i min lejekontrakt. Jeg skal have tjekket møgsoens udgave for at se om der er en særlig paragraf der tillader hende at eje eller holde dyr der skræmmer folk som mig fra vid og sans.
b) Hva' fanden i Helvede fejler den slags mennesker? Hvori ligger deres fundementale defekt der gør, at de ikke fatter delen med: ANDRE FOLK HAR IKKE DEN SLAGS HUNDE, FORDI DE ER FUCKING SKRÆMMENDE!!!
c) Hvorfor pokker tror hun, at bare fordi HUN ikke er bange for møgbæstet, at det så er implicit at alle andre ikke er det?
d) Jeg er, generelt, ikke bange for hunde. Men så stor en møgkøter skal fandenfuckemig ikke overfalde mig, i mit eget hjem. Jeg bor her sgu også, betaler den samme husleje. Så please, forklar mig, som var jeg tre år gammel, hvorfor HUN tror, at hun har ret til sådan et bæst???
e) Den lille køter var næsten lige så slem. Den store hund bevægede sig i det mindste med forudsigelig hastighed, men den bette bastard kom farende som en raket og virkede - om end muligt - langt mere vanvittig end den første.
Så derfor, kære hundeejer, bed til, at din møgkøter aldrig nogensinde kommer i nærheden af mig - igen. Og hvis jeg hører så meget som ET FUCKING bjæf fra blot et af de to bæster, så finder jeg min største kniv frem jeg og laver dem begge om til to pelsfrakker eller tæpper du kan have liggende hos dig.
Styr din køter, eller jeg hakker den i så fucking små bidder, at du skal samle den op med en spand og en gulvklud. Og nej. Jeg er ikke bare alment sur og gnaven. Jeg mener det fandme!