Nørd
Tilføjet:
02-11-2009 18:32:44
Svar/Indlæg:
17/3
Hej. for omkring et 3 måneder siden spildte en af min venner en øl ned i min stationær. Jeg kunne ikke få den til at virke til før her igår, hvor jeg pillede nogle ram ud og så virkede den. lol. Men, jeg havde en virus før der blev spildt en øl ned i den, hvor jeg ikke kunne se nogle mapper, startpanel. stort set ingen ting andet end min baggrundsbilled. Jeg satte min Windows xp ind i den for at formatere den, men der var meget bøvl med at for den til at slette 'partioen' eller hvad det nu hedder, før man formatere den, så jeg prøvede at installere 2 windows xp på samme drev (jeg troede ingen ting ville gå galt, og jeg er dårlig til computer) men da jeg er igang med at installere det begynder der at komme en masse fejl med at den ikke kan kopirer forskellige filer, men jeg siger at den skal skippe dem og forsætte.
Nu, hver gang jeg starter computeren står der at der var en fejl med at kopirer windows og siger at jeg skal reinstall xp, men det kan jeg ikke for hver gang
jeg prøver at sætte xp cd'en i computeren står der at jeg stadig ikke kan kopirer filerne.
Har virkelig meget brug for hjælp, sig hvis i har nogle forslag til hvad at det kan være. på forhånd tak. :)