Nå. den demovare jeg fik viste sig ikke at være så god alligevel. Jeg fandt ud af at glasrammen var flækket bagpå og touch knapperne ikke virkede. Nå tænker jeg,så sender jeg den tilbage og får mine penge og ser hvad jeg så gør.
Så jeg printer ud hvad der skal printes og sender pakken afsted idag. Hmm tænker jeg i eftermiddag, jeg ringer lige og spørger hvor lang tid jeg kan forvente der går inden sagen er behandlet og jeg får mine penge så jeg kan kigge efter noget andet.
jeg ringer til deres service og kommer igennem med det samme, sætter gutten ind i sagen, han siger et øjeblik.........
Så vender han tilbage og siger, når vi har modtaget skærmen så sender vi dig en helt ny skærm istedet..... 😲 Øhhhh,jamen det er jo en demo jeg har købt siger jeg, og du siger i vil sende mig en ny skærm.. Ja siger han. betragt det som en service fra vores side af, vi vil jo gerne beholde dig som kunde... hehe
Se det er sgu god stil det der (skal siges at jeg har købt en del efterhånden ved komplett,men alligevel)
Så jeg får en spritny samsung 23" 1920x1080 2 ms til demopris.. 1000 kr 😀
tror sgu godt jeg tør købe demovare der igen. i det hele taget så har de da lige sørget for at jeg handler der fremover. 🙂