Kan ikke finde noget , udover at Elbodan som ejer det hele inc Expert giver en prisgaranti i de fysiske butikker men om det også gælder nethandel kan jeg ikke finde et svar på...
Underligt at sådan noget holdes så hemmeligt...
Måske købeloven har en tilføjelse om det ?
Hehe ellers er det jo i kassen igen med det og bestille et nyt GG
#3 Jeg tror ikke der er meget at hente i købeloven i den henseende..
Jeg gider dog næsten ikke til at pakke sammen og sende igen, men mon ikke de er til at tale med - er jo også i deres interessere at jeg ikke sender tilbage og køber et nyt :)
Jeg er sikker på at taler man pænt så løser tingene sig oftes og er de lidt besværlige så holde fast samtidig med at man holder en pæn linie men nok en fordel at tale med dem end at skrive (lettere at sige nej den vej)
Er der det som regel går galt for dem som ikke får noget ud af deres brok man så ofte hører om diverse netbutikker.
Har kun gode erfarringer med Proshop-Shg og Prc data og deres service så hvorfor skulle det være anderledes i Merlin.
Vil gerne høre om resultatet når du har snakket med dem 🙂
Moderator
Tilføjet: 03-11-2009 23:21:55
Svar/Indlæg:
7881/1165
Hvis ikke de i det mindste giver dig nole penge tilbage... evt minus en fragt burde de være til at tale med. ellers gøre de det jo mere besværligt for dem selv
Har lige snakket med dem over deres live-chat.. Og de vil have jeg skal returnere via returretten, da deres system ikke tillader det.. Det virker jo super dumt af dem, for i så flad køber jeg det ikke ved dem 😐