Gigabyte TweaKING: Epilog

Diverse d.  04. november. 2009, skrevet af Mads321
Vist: 9027 gange.

Mads321
 
Elitebruger
Tilføjet:
04-11-2009 00:00:00
Svar/Indlæg:
3162/326
En debriefing på turen til Paris i sidste uge. Vi har fået klippet video sammen, og redigeret billeder til jeres fornøjelse.

Link til litteratur: http://hwt.dk/literaturedetail...
M.Beier-old
 
Superbruger
Tilføjet:
05-11-2009 01:39:47
Svar/Indlæg:
1189/118
En mindre rettelse

og så gjorde det bestemt heller ikke noget, at man havde slubret en god halv flaske vin indenbords under middagen forinden,
Vi var ti, de to piger/kvinder drak ikke rigtig, gjorde tjekkerne heller ikke, samt den estlanske deltager og der forsvandt 6 eller 7 flasker ;-P (Letland + DK fik vidst en sjat 🤡 )
Jeg måtte krybe til korset, som hårdkogt nord italiensk rødvin fanboy, den vin vi fik derinde var fanfisme god 🙂

Vi var på den lille bar til kl.2 inden vi gik overfor hotellet, fik ihvertilfald købt eneste øl på hele turen derinde (altså ikke eneste øl, eneste jeg selv betalte for), og så synes jeg svagt jeg husker noget med bodytequilla, nok meget godt folk var for stive til at finde cams frem 🤣

----

Men mere vigtigt; Mange tak til jer begge; Mads' dækning var superb, han var en af de mest aktive journalister dernede (Trouffman kunne ingen komme op på siden af selvfølgelig, men han har lige den fordel at han kender alt og alle samt er kugleskør 😉 )
Ivan var super cool, rigtig god holdkammerat, og meget tålmodig med mig, jeg kan være noget strid når tingene ikke går som jeg håber på

Og comboen for at bære over med mig, jeg er lobbyist og som Mads skrev, der gik ikke længe inden der var røget SMS'er afsted hvorfor vi kunne finde fester, efter første aftensmad røg jeg i snak med diverse deltagere, og senere fandt vi igen en fest... (Jeg prøvede altså ikke at slippe af med dem 🤣 )

Som indikator om hvor meget jeg snakkede....
To gange på resturant nåede tjenerne at tage af bordet inden jeg havde spist, da jeg knævrede løs.

Summa sumarum:
Tak for en fed tur begge to! Samt et meget stort tak til alle de mange danskere som har fulgt vores kamp!