Elitebruger
Tilføjet:
04-11-2009 16:21:45
Svar/Indlæg:
825/76
Kort version hvis du ikke gider læse: Kan man installere 64bit Win7 fra hvad der skulle være en 32 bit skive via et link under installationen?
Hyggelæsningen:
Jeg købte for nylig win7 i en butik på 32bit. (home premium). Efterfølgende fandt jeg ud af det skulle have været en 64bit udgave i stedet, og begiver mig derfor tilbage til butikken. De var ikke meget for at tage OS'et tilbage af frygt for at jeg havde skrevet nøglen ned. Den er dog stadig i ubrudt emballage, og fy-fy, det er en OME...
Men nå, de fortalte så at de i starten modtog styresystemet i pakker hvor der både stod 32- og 64bit på, og at man under installationen bare kan følge til link der hedder noget i stil med Upgrade anywhere og på den måde skaffe sig en 64bit udgave. Prisen skulle være den samme på de to udgaver.
Så nu sidder jeg altså med den samme hvide æske, uåbnet, hvorpå der står 32bit. Jeg har aldrig selv hørt om den omtalte upgraderingsfunktion, og dem jeg har spurgt kan heller ikke genkende den. Nogen her der ved og det findes? Inden jeg åbner æsken.
Edit: BTW, jeg har været rundt på guugle og lidt på forummet uden at finde et entydigt svar 😉
Tråden blev redigeret 1 gang, sidst af Desyncer d. 04-11-2009 16:24:06.