Superbruger
Tilføjet:
05-11-2009 18:50:53
Svar/Indlæg:
143/4
Jeg får nogle underlige FPS drops i multiplayer i COD4. FPS ligger normalt på 70-90, men så i korte øjeblikke går den ned på 2-3 for igen at ligge normalt. Dette sker på alle servere og gør spillet nærmest uspilleligt.
Dette er sket efter jeg har fået nyt system. Jeg har skiftet til nyt grafikkort (tilbage fra RMA), ny CPU, bundkort og ram. Nyeste nvidia driver er prøvet, både beta driver og den normale. Bios er opdateret. Alle drivere er installeret og up to date. Samme situation med både Windows XP og Windows 7, dvs. der er fps drop i multiplayer. Jeg har selvfølgelig også prøvet at stille diverse indstillinger i spillet, men det har ingen indflydelse på disse fps drops, dvs. vsync on/off, high/low og opløsning.
Der er ingen FPS drop i singleplayer, kun multiplayer. Jeg også har testet med Anno 1404 og der er heller ikke nogen fps drops der. Har ikke lige testet flere spil, men tester måske med Crysis senere.
Jeg har søgt rundt omkring på nettet (googlet) men der er ikke dukket noget brugbart op, andet end jeg kan se, at det ikke er et fuldstændig udkendt problem.
Nogen foreslag?
Hælder måske lidt at det er grafikkortet, men det skulle være helt nyt da jeg har fået det tilbage fra RMA. Har dog endnu ikke testet det i en anden maskine.
Tråden blev redigeret 2 gange, sidst af NOXdk19 d. 06-11-2009 16:34:07.