Eh tak for hjælpen eller noget 😉
Jeg skrev den mindst skulle være på 120GB, og så anbefaler 2 ud af 3 en på 64 eller 60GB.
@Promoe
Hvis du var mig?
Det er du ikke, om mine 2 265ere performer fint til mit brug, det samme gør de 6GB ram, så jeg ved ikke lige hvad du ville "opgradere"
Som du nok kan regne ud (går ud fra du har kigget mit setup) så spiller jeg ALDRIG, det er en regnemaskine jeg har brug for, intet mere og intet mindre.
Mit hardware er fint til mit brug, og jeg skifter kun ud efter behov, nu er behovet en ny systemdisk, og da nogle af de programpakker jeg bruger er tunge, kan det ikke hjælpe noget jeg forsøger at bruge en disk på 64 GB, når nu systemet fylder næsten 80GB uden swapfil og dokumenter.
Det jeg eftersøger er bedste performance til lavest mulig pris og ikke under 120GB, jeg har ALDRIG skrevet en pris, så findes den bedste performance / priskurve på 10000, eller findes den omkring 2000?
Jeg vil jo ikke give 5000 for en disk, der kun yder 10 eller 15% bedre end en til 1500,-
Men ok, valget bliver nok en V+ eller X25M da OCZ ikke ser ud til at være lagervare ret mange steder hvor jeg er vant til at handle hardware.
Og så er det eneste RAID jeg bruger RAID1, da datasikkerhed og stabilitet er vigtigst, og 2 64GB i RAID1 er stadig 64GB
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af TBT d. 06-11-2009 22:01:10.